
Wymagania wobec kandydatów na stanowisko sekretarza w Urzędzie Gminy w Potoku Górnym obejmują m.in. wykształcenie wyższe magisterskie oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie na stanowisku urzędniczym, w tym minimum dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym. Wśród oczekiwanych kompetencji są także biegła znajomość przepisów prawa samorządowego, umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy administracyjnej.
Sekretarz gminy będzie pełnić funkcję zastępcy wójta w czasie jego nieobecności, a także dbać o realizację wewnętrznych procedur organizacyjnych i administracyjnych. Praca przewidziana jest na pół etatu, a jej rozpoczęcie planowane jest na kwiecień 2025 roku.
Osoby zainteresowane mogą składać dokumenty osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Potok Górny lub przesłać je pocztą. Szczegółowe informacje o wymaganiach i procedurze naboru dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.