
- Dlaczego warto zdecydować się na roll-up?
- Jakie są zalety roll-upów?
- Kto powinien wybrać roll-up?
Zbudowany ze wspomnianej kasety aluminiowej, grafiki, a także składanego masztu, który pozwala utrzymać baner w pozycji pionowej i listwy górnej, pozwala nie tylko na efektowną, ale i efektywną ekspozycję reklamową.
Dlaczego warto zdecydować się na roll-up?
Roll-up pozwala na bardzo zróżnicowaną reklamę - w zależności od tego, gdzie go wykorzystasz, możesz na przykład stworzyć ciekawe tło swojego stoiska, prezentując produkty lub usługi, przedstawić ofertę, czy promocje, zareklamować nowości albo sezonowe rabaty, czy też poinformować o cenniku lub wzmocnić branding i polepszyć wizerunek firmy.
Masz wiele możliwości, jeśli chodzi o sam typ tego nośnika reklamowego - wystarczy spojrzeć na przykładową ofertę druk-24.com.pl - firma oferuje nie tylko roll-up'y w różnych wielkościach, ale także wykonane z różnych materiałów, na przykład tekstylne, czy o niestandardowym kształcie - choćby trójkątne.
Jakie są zalety roll-upów?
Za decyzją o reklamie w formie roll-up'ów przemawiają przede wszystkim zalety tego rozwiązania. Wymienia się 10 podstawowych korzyści płynących z ich wyboru:
- szybki montaż i demontaż,
- mobilność i łatwy transport,
- profesjonalny wygląd,
- niski koszt,
- uniwersalność zastosowania,
- możliwość wielokrotnego użytku,
- duży przekaz przy stosunkowo niewielkiej powierzchni,
- łatwe przechowywanie,
- korzystne działanie na rozpoznawalność marki,
- możliwość personalizacji.
Zapewne plusów jest dużo więcej, ale to podstawowe, które powinny przekonać Cię, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości w tym zakresie.
Kto powinien wybrać roll-up?
Tak naprawdę nie ma w tej kwestii ograniczeń - roll-up może wybrać każdy, kto potrzebuje efektywnej reklamy offline. Istnieją jednak typy działalności, dla których rozwiązanie to jest szczególnie polecane. Należą do nich na przykład firmy usługowe, jak agencje, czy salony, handlowcy, którzy często uczestniczą w ważnych spotkaniach, organizatorzy szkoleń, konferencji lub warsztatów, a także lokalni przedsiębiorcy, dla których reklama w stacjonarnych punktach jest bardzo ważna.