Główne zalety
Podstawowe korzyści mogące płynąć z obdarowywania klientów czy partnerów gadżetami firmowymi podczas spotkań branżowych i konferencji to najczęściej budowanie świadomości marki i lojalności wśród Twoich kontrahentów. Bardzo często ciekawy gadżet potrafi również przełamać barierę zaufania i pozyskać sympatię nowych partnerów. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że wzrost poziomu sprzedaży dzięki temu jest raczej krótkotrwały i wynika ze spontanicznych czy też bardziej emocjonalnych decyzji zakupowych. Ponadto posiadanie przykładowo teczek ofertowych, papieru korespondencyjnego z unikalnym logo Twojej firmy zawsze podnosi prestiż działalności Twojego przedsiębiorstwa i jest namacalnym nośnikiem reklamy Twojego biznesu w coraz szerszych kręgach.
Użyteczne narzędzia biurowe
Wiele osób chcąc wyróżnić się wśród konkurencji poszukuje wymyślnych gadżetów. Niestety bardzo często takie niekonwencjonalne drobiazgi okazują się być po prostu bezużyteczne i po zakończonej konferencji czy spotkaniu biznesowym lądują w szufladzie biurka lub w koszu na śmieci. Podobnie jak wydane na nie fundusze. Pamiętaj, że zawsze najbardziej sprawdzają się tradycyjne materiały reklamowe, które będą dla Twojego klienta poręczne i praktyczne. Pomyśl o akcesoriach, których sam używasz i spoglądasz na niego każdego dnia. Skoro Ty z nich korzystasz, na pewno zwrócą na niego uwagę również Twoi współpracownicy. A o to przecież chodzi, prawda? Logo Twojej firmy powinno być rozpoznawalne przez jak największą liczbę osób. Kalendarze na biurko w formie podkładki, kalendarze trójdzielne na ścianę, długopisy czy notesy mogą okazać się więc najlepszym pomysłem. Tradycyjny gadżet możesz uatrakcyjnić ciekawym hasłem i nieszablonowym nadrukiem oraz przede wszystkim wysokiej jakości wykonaniem. (źródło: http://www.polishdruk.pl/drukarnia/kalendarze )