
Kandydaci na stanowisko inspektora ds. ewidencji ludności powinni posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych. Wymagane jest wyższe wykształcenie magisterskie z zakresu administracji oraz co najmniej trzyletni staż pracy. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w administracji samorządowej, znajomość przepisów dotyczących ewidencji ludności oraz administracji publicznej, a także prawo jazdy kat. B i możliwość korzystania z własnego samochodu do celów służbowych.
Do zadań inspektora należeć będzie prowadzenie ewidencji ludności, wydawanie poświadczeń zameldowania oraz prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących meldunków. Ponadto będzie on odpowiedzialny za aktualizację rejestru wyborców, sporządzanie spisów wyborczych oraz obsługę spraw związanych ze zgromadzeniami i zbiórkami publicznymi. W zakres obowiązków wchodzi również współpraca z Zarządem Oddziału Gminnego ZOSP w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż alkoholu.
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku powinny złożyć wymagane dokumenty w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem "Nabór na stanowisko - Inspektor ds. ewidencji ludności", osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Potoku Górnym lub przesłać na adres: Urząd Gminy Potok Górny, Potok Górny 116, 23-423 Potok Górny. Termin mija 28 lutego.