Kandydaci na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami muszą spełnić szereg kryteriów. Przede wszystkim wymagane posiadanie wykształcenia wyższego. Preferowane są kierunki takie jak geodezja, prawo, czy administracja. Dodatkowo, kandydat powinien mieć co najmniej roczny staż pracy w organach administracji rządowej lub samorządowej.
Wymagana jest także dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, a także przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej oraz finansów publicznych.
Dodatkowo kandydat powinien cechować się dyspozycyjnością, umiejętnością pracy w zespole, odpowiedzialnością oraz samodzielnością, a ponadto odpornością na stres i umiejętnością pracy pod presją czasu, a także łatwością nawiązywania kontaktów interpersonalnych i wysoką kulturą osobistą. Istotna jest również inicjatywa w zdobywaniu i pogłębianiu wiedzy z zakresu geodezji.
Podinspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami będzie odpowiedzialny za prawidłowe utrzymanie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ich zgodne z obowiązującymi instrukcjami składowanie i przechowywanie w siedzibie starostwa. Ponadto do obowiązków będzie należeć dbałość o aktualizację tego zasobu, przygotowywanie materiałów oraz opracowywanie warunków technicznych dotyczących jego modernizacji.
Podinspektor będzie również opracowywać pisma i decyzje związane z funkcjonowaniem Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz odpowiadać za należyte dbanie o komputerową bazę danych, chroniąc ją przed dostępem osób trzecich.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie starostwa, pok. nr 106 (sekretariat), lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju, ul. Tadeusza Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj, z dopiskiem: "dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale GN."
Termin składania aplikacji upływa w dniu 13 września o godzinie 9:00.