Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  
Przeczytaj:
Rozmiar tekstu:
AAA
KRAJ Artykuł sponsorowany
2019.03.11 11:55

Jak prowadzić skutecznie bloga firmowego

Blog firmowy to ogrom korzyści - zwiększenie ruchu na stronie, wyższe wyświetlanie się w wyszukiwarkach, budowanie pozycji marki, wyższa sprzedaż i wiele innych zalet, o których warto dowiedzieć się więcej. Ale zanim uda nam się osiągnąć powyższe korzyści - trzeba się trochę napracować. I chociaż tworzenie takiego bloga jest jedną z najtańszych form, bo tak naprawdę potrzebujemy do tego komputera i człowieka za to odpowiedzialnego, często popełnia się różne błędy, których lepiej jest unikać.
Jak prowadzić skutecznie bloga firmowego
Jak prowadzić skutecznie bloga firmowego

Prowadzenie bloga a klienci firmy

Żaden klient nie wróci drugi raz na stronę, która nie jest dla niego atrakcyjna. A nie będzie taką, jeśli nie znajdzie się na niej coś więcej poza kontaktem do przedsiębiorstwa. Dobrze więc co jakiś czas, systematycznie, zajmować się tworzeniem treści na stronę internetową. Możemy wybrać pulę tematów, zaplanować wpisy, zrobić je z góry w wolnym czasie, aby potem móc je wrzucać. Ale coś na tej stronie musi się dziać, aby ktoś, kto ją odwiedzał w ogóle na nią wrócił. Oznacza to, że regularność jest kluczem do sukcesu.

Jak powinien wyglądać dobry blog firmowa

Nie wystarczy jednak po prostu wrzucać kilku tekstów i już. Muszą one być w pełni unikatowe i ciekawe dla czytelnika. Nie mogą również być całkowicie przesiąknięte specjalistycznym językiem - ma być to maksymalnie przystępne dla naszego potencjalnego klienta. Oprócz tego poprawność językowa i ortograficzna jest OBOWIĄZKOWA! Nie chcemy, aby ktoś potem się z nas śmiał, że popełniamy głupie błędy. I co najważniejsze - nie faszerujmy naszych tekstów polecaniem naszych produktów. Wszystko, co tworzymy, powinno odpowiadać na pewne potrzeby klientów. Tekst musi mieć jakąś problematykę, ma być opowieścią. Nie można jednak całkowicie spychać na bok swojego produktu lub usługi, a także całej marki, jakby w ogóle to nie istniało. Trzeba znaleźć na to złoty środek. Przykładem dobrze przygotowanego bloga jest adconnect.pl/blog gdzie wszystkie ważne zagadnienia z zakresu reklamy są profesjonalnie omówione a wątki poruszone

Na blogu mamy kompletną dowolność i możemy zamieszczać tam to, na co tylko mamy ochotę. Pod warunkiem, że jest to etyczne, zgodne z prawem i oryginalne. Nie musimy decydować się jedynie na suchy tekst, bo mogłoby to być nudne. Jeśli tylko chcemy jakoś go wzbogacić - bardzo dobrze. Możemy zająć się stworzeniem infografiki, ciekawego pokazu slajdów, nagrać film, zrobić grafikę, która pomoże lepiej zrozumieć wartość merytoryczną wpisu. Ponieważ jest to nasz blog firmowy - możemy robić co chcemy. Nie zapominajmy jednak o tym, że musi on trafić do naszego klienta.

Pozwala on również na stworzenie listy newsletterowej. I na pewno zadziała szybciej niż samo wyświetlenie takiej możliwości, bez niczego w zamian dla klienta. Warto więc o tym dokładnie pomyśleć.

Wszystkie te elementy są składowymi, które pozwalają na stworzenie idealnego wręcz bloga firmowego. To co? Do dzieła!

Red.
REKLAMA
Oceń:
0 głosów
Jak prowadzić skutecznie bloga firmowego, 0 out of 5 based on 0 ratings
Red. dodany
 
Odsłon: 206
Dodaj zdjęcie
tagi: ,

Waszym zdaniem (0)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na bilgorajska.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
REKLAMA
reklama
REKLAMA
REKLAMA

Najpopularniejsze

Ostatnie komentarze

REKLAMA
REKLAMA
 
telRedakcja telefon

533 188 100

alarmSkrzynka alarmowa

alert@bilgorajska.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@bilgorajska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball hosting home.pl