Termin na przekazanie oświadczenia majątkowego mija 30 kwietnia. Dokument, według stanu na 31 grudnia 2016 r., należy złożyć w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Do oświadczenia powinno być dołączone zeznanie o wysokości dochodu (PIT) w ubiegłym roku.
Do złożenia oświadczenia majątkowego zobowiązany jest radny, który składa oświadczenie przewodniczącemu rady. Oświadczania zastępcy wójta, osób wydających w jego imieniu decyzje administracyjne, sekretarza gminy czy skarbnika trafiają do wójta.
Natomiast przewodniczący rady i wójt (burmistrz, prezydent miasta) składają swoje oświadczenia wojewodzie.
Aktualne druki oświadczeń majątkowych wójta, burmistrza, prezydenta miasta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, radnego i pozostałych
Najczęstsze błędy, jakie popełniają samorządowcy, którzy wypełniają deklaracje o stanie majątku
Czym skutkuje niedotrzymanie terminu złożenia oświadczenia majątkowego?
kic/