Spotkanie, na którym przedstawione zostaną założenia konkursu grantowego pn. ?Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców" odbędzie się w czwartek 20.09.2018 w godzinach 10:00 - 15:00 w Lokalnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich w Inowrocławiu.
Przypomnijmy, że w konkursie w ramach PO Polska Cyfrowa 3.1 gminy mogą zdobyć od 15 tys. do 150 tys. zł w postaci grantu na zorganizowanie dla mieszkańców szkoleń umożliwiających nabycie podstawowych umiejętności cyfrowych.
Podczas spotkania w Inowrocławiu zostaną przedstawione założenia konkursu 3.1 PO PC a następnie koordynatorzy projektu odpowiedzą na wszystkie pytania i wyjaśnią ewentualne wątpliwości.
Będzie też możliwe wypełnienie na miejscu wniosku o powierzenie grantu przy pomocy przedstawicieli naszej Fundacji. Podobne spotkania planowane są z udziałem gmin we wszystkich województwach, w których Fundacja Promocji Gmin Polskich jest konkursowym operatorem, czyli w mazowieckim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim.
25 września przedstawicieli gmin mazowieckich zapraszamy do Radomia.
Szczegółowe informacje oraz dokumentacja konkursowa dostępne są na stronie Fundacji http://www
Nasz adres: Warszawa ul. Jaworzyńska 7/3
telefon: (22) 697 52 99
maile: fundacjapgp@gmail.com k.ustrycka@fpgp.eu
Kierownik projektu : KATARZYNA USTRYCKA