Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  
Przeczytaj:
Rozmiar tekstu:
AAA
BIŁGORAJ
2013.09.26 09:06

Zatrudnienie w BCK - obecne i planowane

Na wniosek Komisji Oświaty i Kultury dyrektor Biłgorajskiego Centrum Kultury Stefan Szmidt zaprezentował strukturę zatrudnienia w zarządzanej przez siebie instytucji.
Zatrudnienie w BCK - obecne i planowane
Zatrudnienie w BCK - obecne i planowane

Przebudowa budynku Biłgorajskiego Centrum Kultury możliwa była dzięki otrzymanemu przez miasto dofinansowaniu. Jednym z warunków przyznania dodatkowych środków na remont BCK było zwiększenie zatrudnienia w instytucji. O tym bilgorajska.pl informowała w artykule pt. BCK zatrudni nowe osoby.

Do końca tego roku utworzonych zostanie łącznie 7 nowych etatów. Informacje o obecnym i planowanym zatrudnieniu przedstawił Stefan Szmidt, dyrektor BCK.

- Odpowiadając na wniosek Komisji Oświaty i Kultury przedstawiam strukturę planowanego zatrudnienia w ramach wypełnienia zobowiązań wynikających z dotacji na rozbudowę i modernizację Biłgorajskiego Centrum Kultury. Struktura zatrudnienia na dzień 14 października 2012r (przed podjęciem działań angażowania nowych pracowników) to łącznie z dyrektorem 32 osoby, zatrudnione na 24 i 5/8 etatu. Po przeprowadzce do nowej siedziby, w miarę posiadanych środków, stopniowo powiększaliśmy zatrudnienie na nowo utworzonych stanowiskach pracy. Plan zakłada zwiększenie zatrudnienia łącznie o 15 nowych stanowisk pracy, 7 etatów oraz 10 nowych form pracy, co oznacza spełnienie warunków związanych z dofinansowaniem projektu rozbudowy BCK - napisał Stefan Szmidt.

Struktura zatrudnienia na 14.10.2012r. (32 osoby zatrudnione na 24 i 5/8 etatu):

- dział artystyczno-programowy - 11 osób/6,625 etatu

- dział administracyjno-techniczny - 9 osób/7,75 etatu (w tym kino 3 osoby/3 etaty)

- dział medialny - 9 osób/7,25 etatu

- księgowość - 2 osoby.

Plan zwiększenia zatrudnienia o 15 nowych stanowisk pracy - 7 etatów i 10 form pracy:

- dział artystyczno-programowy - 21 osób/9,625 etatu

- dział administracyjno-techniczny- 12 osób/10,25 etatu 9 (w tym kino 4 osoby/4 etaty)

- dział medialny - 10 osób/7,75 etatu

- księgowość - 2 osoby/2 etaty

- samodzielne stanowisko ds. promocji i marketingu - 1 osoba/1 etat.

Zestawienie nowych stanowisk pracy w ramach projektu rozbudowy BCK:

nowe stanowiska :

1. referent ds. kina (kasjer) - 1 etat, zatrudnienie od 15.10.2012r.

2. operator ds. technicznych (pracownik techniczny) - 1 etat, od 15.12.2012r.

3. operator ds. technicznych (pracownik techniczny BTK) - 1/2 etatu, od 15.12.2012r.

4. instruktor ds. Klubu Seniora (akompaniator) - 1/8 etatu, od 1.1.2013r.

5. instruktor ds. tańca udowego (zespół "Pokolenia") - 1/4 etatu, od 1.8.2013r.

6 instruktor ds. plastyki (praca z grupami dziecięcymi) - 1/2 etatu, od 1.8.2013r.

7. instruktor, choreograf, konsultant tańców ludowych (zespół tańca "Pokolenia") - 1/2, od 1.9.2013r.

planowane stanowiska :

- instruktor ds. muzyki i animacji (kapela ludowa) - 1 etat, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. plastyki - 1/2 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. tańca klasycznego (zajęcia baletowe dla dzieci) - 1/4 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. tańca towarzyskiego (starsze grupy wiekowe) - 1/4 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. teatru (edukacja teatralna, młodzież i dorośli) - 1/4 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds.animacji programów (oferty kulturalne dla różnych grup wiekowych, klub filmowy) - 1/2 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. organizacji imprez - 1/4 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. sekcji szachowej (oferta edukacyjna dla dzieci) - 1/8 etatu, od 15.10.2013r.

red.
REKLAMA
Oceń:
0 głosów
red. dodany
 
Odsłon: 8510
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (35)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na bilgorajska.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Najwyżej oceniane komentarze
BR
c1e-6c6
~ Maria  Panie burmistrzu Rosłan byłam u pana pamięta pan prosiłam o mieszkanie socjalne dla mnie i chorej córki. Nakrzyczał pan na mnie że nie potrzebuje biedaków w mieście. Przykro mi że w BCK zrobił pan przechowalnie dla znajomych.
26 września 2013
+48
-5
ID
0cf-37d
~ Nauczycielka  Boże tyle etatów w BCK przecież tam nic się nie dzieje a tyle milionów miasto daje na BCK.
26 września 2013
+44
-2
BR
ea2-3ed
~ Tomek  Dlaczego szmit i Maryla mają już półtora etatu. A ludzie młodzi nie mają pracy w mieście.
26 września 2013
+38
-2
Ostatnio dodane komentarze
NIEZADOWOLONY   NA ZATRUDNIENIE W BCK MAJA SZANSE TYLKO ZNAJOMI ZNAJOMYCH PANA DYREKTORA, KTÓREGO KULTURA OSOBISTA NIE IDZIE W PARZE Z PIJAREM WOKÓŁ JEGO OSOBY.
1 października 2013
+3
-0
PL
a08-5dd
~ swww  do ~ o   on ma stołek przypisany dożywotnio....
28 września 2013
brak ocen
PL
a08-5dd
~ gert  do ~ Maria   a dlaczego podatnicy mają sie skladac na darmowe mieszkania dla innych?Komuny już nie ma jakby ktoś nie zauważył
28 września 2013
+1
-1
PL
a08-5dd
~ ekonom   Dlaczego planuja 4 osoby w ksiegowosci???Przy zatrudnieniu docelowym 47 osób????...a co one będą liczyć że aż 4 muszą być,krzesła w BCK???
28 września 2013
+4
-0
PL
bce-cab
~ Michał  do ~ fggf   Wszystko jest w oświadczeniach majątkowych Roczna pensja dyrektora Szmidta wyniosła w ubiegłym roku prawie 55 tysięcy, do tego 30 tysięcy emerytury. Maryla Olejko zarobiła w tamtym roku ponad 45 tysięcy. Tak wynika z zeznania majątkowego jej męża czyli burmistrza Rosłana. Czy to dużo czy mało biorąc pod uwagę efekty pracy BCK to możecie ocenić sami. A czym się zajmują? „Pracą”.
28 września 2013
+4
-3
PL
bce-cab
~ Michał  do ~ Oj ala   Jeśli to prawda, to powinny się tą sprawą zająć urzędnicy kontrolujący pracę urzędów.
28 września 2013
+5
-0
PL
4ac-8d2
~ rodi  do ~ Młody   Jeśli tu nie damy etatu Panu Szmitt (przepraszam za błędy)- to kto lepiej będzie promował jakąś kulturę w tym mieście?? Przecież do puki się tu nie pojawił to tu się nic nie organizowało żadnych imprez związanych z przodkami- rzemiosłem itp..
28 września 2013
+2
-0
PL
4ac-8d2
~ Rodzic grupa Ada  do ~ John   Popieram! moja córka drugi rok też do MDK i ciasno tam jak śledzie w konserwie zainteresowanie widać OGROMNE! a pracownicy się duszą ale wypełniają zadania WSPANIALE!- jednak proponuję zlikwidować ciuchy aby zwiększyć miejsca dla potrzebujących.Rodzice też się męczą bo ciasno.W lecie jest masakrycznie gorąco!! tu trzeba pomocy ze strony miasta!!prosimy jako rodzice
28 września 2013
+7
-0
PL
b64-d2c
~ ob   no to będzie się działo
28 września 2013
+3
-0
PL
0e4-09e
~ Andrzej   Czy w projekcie koniecznie trzeba było zaplanować zwiększenie zatrudnienia. Nie wierzę, ale jak ktoś nie umie pisać projektów, to takie są skutki.
27 września 2013
+6
-0
PL
f33-e84
~ Do Michała  do ~ Michał   To nie o to chodzi , ta osoba znakomicie sie nadaje to fakt ale , forum to nie miejsce zeby po nazwisku kogos wystawiac , to miejsce sie nie zabardzo nadaje na te dyskusje kogo konkretnie zatrudniac , dlatego ludzie minusują .
27 września 2013
+3
-1
PL
3ac-1d1
~ straight edge  do ~ jot e   Ty sobie miejsce po mózgu umyj i dres wypierz !
27 września 2013
+4
-1
PL
b64-d2c
~ obserwator   Nie sądzę, żeby jot-e był autorem wulgarnego komentarza, to podszywa się jakiś klon. Co do Pana Kluchy, jest to odpowiedni kandydat do pracy na etacie w kulturze.
27 września 2013
+6
-1
PL
980-b1a
~ do jot e   Jak masz taką kulturę osobistą, to na temat kultury lepiej nie wypowiadaj się - szanuj innych.
27 września 2013
+7
-2
PL
a8a-782
~ Michał  do ~ Inperator   Wskaż mi proszę osobę w tym mieście/regionie, która robi podobną ilość wydarzeń generujące podobne (podpowiem: niskie) koszta organizacji, a zarazem dostarczając profesjonalną imprezę. Jeżeli będziesz w stanie zasugerować taką postać, za której kandydaturą stoją rzeczywiste czyny, to wtedy możemy dyskutować, czy ktoś inny nadaje się bardziej od wywołanego do tablicy przeze mnie w poprzednim komentarzu Andrzeja. Póki co gierki słowne, bez konstruktywnego wskazywania alternatywy, pokazują, że sam temat stanowisk i SENSOWNYCH zmian w BCK interesują Ciebie tyle, co zeszłoroczny śnieg ;) pozdrawiam serdecznie!
27 września 2013
+6
-2
PL
b48-d60
~ fggf   Proszę ujawnić zarobki Maryli i Szmita, i czym się tak naprawdę zajmują i ile czasu pracują, bo ich często widzę w biały dzień na zakupach w różnych godzinach, to co wagary? Czy urlopy wypisują?
26 września 2013
+21
-0
PL
5e1-e8b
~ Inperator  do ~ Michał   An. Klucha to podpucha
26 września 2013
+8
-4
VN
ed3-dda
~ jot e   A ja proponuje aby Pan Andrzej Klucha puścił klucha w swoje majtki obesrane i poszedł kozy paść. Pozdrawiam Pana Kluche co ma Klucha w majtkach bo na kibel nie zdążył-brudas jeden. Umyj te brudne kudły brudasie.
26 września 2013
+17
-13
ID
b1d-add
~ John   Po co tyle etatów w BCK oni tam nic nie robią, wszystkie dzieci chodzą do MDK.
26 września 2013
+31
-1
PE
0da-310
~ Młody   Apeluje do wszystkich młodych i starszych idźmy na wybory i odsuńmy Rosłana od rządów. Miasto zaniedbane i pracy nie ma. Teraz czytam że Szmitt którego nie ma nigdy w Biłgoraju ma dla siebie półtora etatu i dla żony burmistrza Rosłana.
26 września 2013
+31
-1
PL
022-d3d
~ Oj ala   Jak to jest? Alicja K. Prowadzi 20 lat nabór do grupy tanecznej. Grupy nie ma ale nabór się odbywa a pani poborki bierze. Jak to jest że zatrudnienie dostaje emerytka, wprawdzie zasłużona dla kultury ludowej, jako konsultant do zespołu ludowego i dodatkowo zatrudnia się na 10 godzin tego co będzie ryrał ucząc tańca ludowego, jak to jest?
26 września 2013
+18
-1
PL
a8a-782
~ Michał   Instruktor ds. organizacji imprez - na to stanowisko przy obecnej sytuacji nadaje się w pełnym wymiarze tylko Andrzej Klucha, znany z różnych koncertów choćby w Klubie Exodus czy wszelkich imprez w starym Pogotowiu. BCK dużo zyska mając go w swoich szeregach.
26 września 2013
+5
-15
PL
d37-b3e
~ bilgorajanka2   Dyr BCK-u mógłby odejść na zasłuzoną emeryturę....
26 września 2013
+22
-0
PL
6d7-44b
~ Radek   Witam :) Chciałem sie podzielić moimi refleksjami na temat "odmienionego kina" Na początku pytam sie co sie takiego zmieniło oprócz oczywistych wizualnych zmian. Odbywają sie nadal tylko dwa seanse dziennie i ciągle z tym samym repertuarem. Dwa tygodnie ogladania tego samego. Przykładowy Ojciec chciałby zabrać swoje pociechy na niedzielny senas hmm powiedzmy 3d uda mu sie? Chyba nie. Co z maratonami filmowymi imprezami w kinie? Nic kompletnie sie nie dzieje.Wszystkie okoliczne kina oferuja znacznie wiecej. Dlaczego nie zatrudni sie menagera fachowca w tej dziedzinie, który poprowadzi to jakos sensownie. Moim zdaniem taki etat jest tak naprawdę potrzeby...
26 września 2013
+12
-3
PL
980-b1a
~ =   Proponuję zatrudnić Pana Kluchę Andrzeja.
26 września 2013
+12
-14
Drakkar   Nie widzę problemu jeżeli jest taka potrzeba niech powstaną te dodatkowe etaty o ile koszt tych zajęć,kółek zainteresowań pokryją ci którzy będą z tego korzystali.Rozsądnym by też było zapoznanie mieszkańców miasta z kilkoma informacjami.
1.Jakie są miesięczne koszty utrzymania BCK i jego pracowników?
2.Jakie dochody generuje BCK i czy pokrywa swoje bieżące potrzeby?
3.Ile miesiecznie miasto,podatnicy dokładają do BCK?
4.Czy w przypadku powiększenia ilości etatów nastąpi wzrost podatków w mieście,czy też sie to zamknie w dotyczasowym budżecie BCK?
Sytuacja analogiczna jak abonamentem RTV,robią w telewizji co chcą i jak chcą przy okazji wkładając ludziom głupoty do głowy,przerost zatrudnienia o wynagrodzeniach nie wspomnę.Dlaczego jeżeli z czegoś nie korzystam jestem przymuszany do płacenia na to coś przez jakąś opłatę audiowizualną,Nie używam nie płacę.To samo we wszelkich urządach zatrudniaja jak chcą ilu chcą z nie małymi pensjami,ale juz nikt sie nie zastanawia kto to wszystko utrzyma a weź coś człowieku załatw.Ale widocznie jest dobrze skoro społeczeństwo nie zorientowało sie jeszcze jak to państwo wykorzystuje ludzi.Każdy tu forum wylewa gorzkie żale ten zły tamten,jeszcze gorszy zapomnieliście jednak że to wasze wybory postawiły pewnych ludzi na określone miejsca zatem pretensje możecie mieć tylko do siebie.
26 września 2013
+19
-2
PL
6b0-8a3
~ Władza ta to grabienie do siebie ... naszym kosztem/   Burmistrz Rosłan bawi się w tzw. kulturę Pałacu BCK a nam czyli mieszkańcom miasta - przedsiębiorcom nie sprzyja aby można było tworzyć nowe miejsca pracy, tylko 'KULTURALNIE' nas grabmi większymi podatkami>
26 września 2013
+25
-0
PL
d3d-6b7
~ o   A kiedy będzie zmiana dyrektora BCK?
26 września 2013
+23
-0
PL
6d9-d87
~ xxx   Dobrze by było aby te oferty pracy pojawiły się w prasie bądź w Urzędzie Pracy, a nie tak jak zwykle nawet nie zdążą się pojawić a już są obsadzone. Wtedy z miłą chęcią będę czytała takie artykuły.
26 września 2013
+23
-0
BR
c1e-6c6
~ Maria   Panie burmistrzu Rosłan byłam u pana pamięta pan prosiłam o mieszkanie socjalne dla mnie i chorej córki. Nakrzyczał pan na mnie że nie potrzebuje biedaków w mieście. Przykro mi że w BCK zrobił pan przechowalnie dla znajomych.
26 września 2013
+48
-5
ID
0cf-37d
~ Nauczycielka   Boże tyle etatów w BCK przecież tam nic się nie dzieje a tyle milionów miasto daje na BCK.
26 września 2013
+44
-2
PL
734-b27
~ Zabawa władzy w tzw. kulturę trwa ...   Jak p. Rosłan może przedstawić plany na przeszłość, jak zadłużył miasto na ponad 30 mln zł . Ten dług trzeba bedzie spłacić. Ale jak znam życie, to w planach na następny rok OBIECANEK bedzie dużo. W 2013 r. burmistrz podniósł podatki o 38% podatek śmieciowy o 100%, opłaty za wodę i ścieki o ok. 20%, Znosi ulgi!/ Od 2-lat p, Rosłan dokonuje wyprzedaży majątku miasta, który w zdecydowanej większości zgromadził p. OLESZCZAK. Sytuacja miasta jest fatalna. Rosłan pakuje na swoją kablową tv Biłgoraj, Pałac BCK więcej więcej i jeszcze więcej ...
26 września 2013
+30
-3
BR
ea2-3ed
~ Tomek   Dlaczego szmit i Maryla mają już półtora etatu. A ludzie młodzi nie mają pracy w mieście.
26 września 2013
+38
-2
PL
44f-414
~ zxy   Światła by lepiej zgasili na Przemysłowej i Widoku, 10:20 i się palą, a w nocy strach chodzić bo ciemno.
26 września 2013
+23
-0
PL
3e4-647
~ Mirek   25 osób dzisiaj pracuje w BCK i jeszcze 7? Ludzie co ten Rosłan robi z miastem?
26 września 2013
+26
-0
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
reklama
reklama
REKLAMA
REKLAMA

Najpopularniejsze

REKLAMA
REKLAMA
8 kwietnia 2024 Biłgoraj
Kto zasiądzie w Radzie Powiatu?
Już wiadomo kto przez pięć najbliższych lat będzie zasiadał w Radzie Powiatu Biłgorajskiego. O mandat radnego ubiegało się 149 kandydatów reprezentujących 5 komitetów wyborczych.
w środę, godzina 10:07 Józefów
Leśnicy sprzedają URSUSA 4514
11 kwietnia 2024 Księżpol
Od poniedziałku kontrola szamb
8 kwietnia 2024 Biłgoraj
Znamy skład Rady Miasta Biłgoraja
Podczas niedzielnych mieszkańcy Biłgoraja wybrali 21 radnych, którzy przez najbliższych 5 lat będą decydować o przyszłości miasta. Znamy oficjalne wyniki.
w czwartek, godzina 10:23 Biłgoraj
Oświadczenie prezesa PGK ws. możliwych nieprawidłowości w oczyszczalni ścieków
we wtorek, godzina 06:47 Biłgoraj
Napad na lombard
8 kwietnia 2024 Biłgoraj
Oficjalne wyniki wyborów na burmistrza Biłgoraja
Znamy wyniki wyborów na burmistrza Biłgoraja. W drugiej turze, podobnie jak w 2018 roku, zmierzą się dotychczasowy włodarz Janusz Rosłan i Wojciech Gleń.
w poniedziałek, godzina 07:53 Biłgoraj
Pożegnanie radnych
10 kwietnia 2024 Frampol
Utrudnienia na DW nr 835. Rusza remont
8 kwietnia 2024 Biłgoraj
Wyniki wyborów na wójta gminy Biłgoraj. Znamy skład nowej rady
Znane są już oficjalne wyniki wyborów w gminie Biłgoraj. O fotel wójta ubiegało się trzech kandydatów. Kto uzyskał najwięcej głosów?
11 kwietnia 2024 Księżpol
Mieszkanka powiatu w konkursie Miss Polonia 2024
w czwartek, godzina 09:48 Biłgoraj
W starostwie można oddać krew
10 kwietnia 2024 Roztocze
Powstaje dokumentacja projektowa nowych atrakcji turystycznych na Roztoczu
Roztoczański Park Narodowy rozstrzygnął przetarg na wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dwóch nowych atrakcji turystycznych. Inwestycje, które mają być zrealizowane, mają na celu nie tylko wzbogacenie oferty turystycznej regionu, ale także podnoszenie świadomości ekologicznej oraz zachęcenie turystów do odkrywania i cieszenia się przyrodą.
we wtorek, godzina 12:53 Biłgoraj
Tak zmieni się skwer
w środę, godzina 13:01 Gmina Biłgoraj
Ograniczenia w korzystaniu z wody w gminie Biłgoraj
8 kwietnia 2024 Biłgoraj
Wyniki wyborów z 66% obwodów w Biłgoraju. Będzie druga tura?
Trwa liczenie głosów oddanych w niedzielnym głosowaniu. Według wyników z 66,67% obwodów wybory na burmistrza Biłgoraja nie zostały rozstrzygnięte. Kto ma szansę na udział w drugiej turze?
w czwartek, godzina 14:29 Biłgoraj
Na OSiR ratują życie
7 kwietnia 2024 Biłgoraj
Jaka frekwencja w powiecie? [AKTUALIZACJA]
9 kwietnia 2024 Biłgoraj
Do sądu wpłynął akt oskarżenia ws. afery banerowej
Jak informuje radca prawny Marek Błaszczak, pełnomocnik burmistrza Janusza Rosłana, do sądu w Biłgoraju wpłynął akt oskarżenia ws. afery banerowej.
w środę, godzina 11:55 Wyścigi samochodowe
Karol Kręt pierwszym Polakiem w Carrera Cup od 9 lat
w poniedziałek, godzina 22:08 Biłgoraj
Spotkanie otwarte z Wojciechem Gleniem
 
telRedakcja telefon

533 188 100

alarmSkrzynka alarmowa

alert@bilgorajska.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@bilgorajska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball hosting home.pl