Gmina Frampol informuje, że realizacja zadania pn. " Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych z terenu Gminy Frampol" w 2012 r. będzie dotowana na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie.
- Kwota dofinansowania obejmować będzie koszty kwalifikowane tj. koszty demontażu, transportu i unieszkodliwienia materiałów zawierających azbest, w tym 50% ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego pod nazwą " Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne, Część III - Usuwanie wyrobów zawierających azbest", oraz 50% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie - informuje burmistrz Frampola, Tadeusz Niedźwiecki.
Osoba ubiegająca się o dofinansowanie na usuwanie wyrobów azbestowych w 2012 r. z obiektów budowlanych, winna złożyć wniosek do Urzędu Miejskiego - pokój nr 12 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.11. 2011 r. Wnioski dostępne są w urzędzie.