Pochodząca z powiatu biłgorajskiego Joanna Adamek pełni funkcję szefowej promocji i marketingu w Muzeum Zamoyskich. Gdy zaczynała prowadzenie mediów społecznościowych instytucji, ich profil na Instagramie obserwowało około 1000 osób. Dzięki pomysłowości i zaangażowaniu twórców serialu liczba obserwujących na Instagramie wzrosła do niemal 100 tysięcy, a muzeum zyskało ogromną popularność także na Facebooku i TikToku.
Joanna, odpowiadająca za scenariusz i reżyserię, zaprosiła do współpracy swoją młodszą siostrę - Anetę Ćmiel, aktorkę i studentkę Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.
Aneta wciela się w rolę Stefci, młodej służącej, dziewczyny pełnej marzeń, która musi zmagać się z wyzwaniami codziennego życia służby. Serial, wypełniony emocjami i autentycznością, wprowadza widzów w świat tamtejszych realiów, a szczególnym zainteresowaniem cieszy się wątek miłosny głównej bohaterki. Jej profil na Instagramie śledzi już ponad 16 tysięcy osób. To pokazuje, że to właśnie postać Stefci sprawia, że na kolejne odcinki widzowie czekają się z niecierpliwością.
W produkcji występuje także Michalina Lipińska, utalentowana wokalistka z Biłgoraja, znana z udziału w programie The Voice of Poland oraz debiutanckiego singla, o którym pisaliśmy w artykule pt. Premiera debiutanckiego utworu Michaliny Lipińskiej. Tym razem artystka prezentuje się w zupełnie nowej odsłonie.
Serial, którego akcja toczy się w pałacu Zamoyskich to pierwsza tego rodzaju produkcja kostiumowa w Polsce, publikowana wyłącznie w mediach społecznościowych. Dzięki nowatorskiemu podejściu i profesjonalnemu wykonaniu projekt zyskał ogromną popularność na skalę kraju.
Instaserial można śledzić pod adresem: https://ww