Sklep powstał w miejscu dawnego sklepu Tesco w ramach przejęcia przez Salling Group (właściciela sieci Netto) polskiej części biznesu Tesco. Teraz - po tygodniach przygotowań i wytężonych prac - przyszedł wreszcie czas na otwarcie placówki we flagowym formacie Netto - 3.0. Powierzchnia sklepu przekracza 1900 m2 i pomieści nie tylko produkty spożywcze, ale także artykuły z tzw. linii non-food, czyli sprzęty i wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble.
Z okazji otwarcia sieć przygotowała specjalną ofertę promocyjną, która obowiązywać będzie w dniach 4-6 listopada. Na kupujących czekać będą także liczne atrakcje, które zaplanowane zostały przede wszystkim na sobotę, 6 listopada. Dzięki temu wezmą w nich udział także ci mieszkańcy miasta, którzy nie mogli odwiedzić nowego sklepu w ciągu tygodnia. Wspólne zabawy i konkursy na pewno spotkają się z zainteresowaniem całych rodzin.
W ofercie przygotowanej z okazji otwarcia sklepu uwagę przyciągną prawdziwe hity cenowe: kawa ziarnista lub mielona Qualità Oro Lavazza (10,99 PLN za 250 g), ćwiartka z kurczaka w cenie 2,99 PLN za 1 kg czy mięsa z linii własnej Netto "Prosto z zagrody" - mięso mielone wieprzowe z szynki (4,99 PLN za 500 g) i polędwiczka wieprzowa (15,99 PLN za 1 kg). Interesującą pozycją będą także warzywa i owoce, których Netto ma w stałej ofercie łącznie aż 150 rodzajów. W weekend otwarcia w promocyjnej cenie dostępne będą m.in. banany (2,22 PLN za 1 kg), winogrona ciemne bezpestkowe (4,99 PLN za 500 g), pomidory na gałązce (3,99 PLN za 1 kg), papryka czerwona (3,79 za 1 kg) czy pieczarki (2,99 PLN za 500 g). W ofercie specjalnej znajdują się także słodkości, jak np. czekolady Netto Premieur z pysznymi dodatkami, m.in. kandyzowaną skórką pomarańczową, malinami lub kawałkami karmelu i solą morską (3,99 PLN za tabliczkę 100 g).
Rodzice na pewno zainteresują się marką własną Netto "Hello Sensitive". Te antyalergiczne produkty dla najmłodszych wyróżniają się brakiem zapachu i barwników. Ich ceny będą w dniach 4-6 listopada niższe o co najmniej 28 proc. W ramach tej oferty kupujący znajdą np. pieluszki Newborn (6,99 PLN za opakowanie 28 szt.), pieluszki Mini (8,99 PLN za 38 szt.), Midi (15,49 PLN za 56 szt.) i Maxi (16,99 PLN za 50 szt.) czy chusteczki nawilżane (4,99 PLN za 100 sztuk).
Z kolei przygotowana z okazji otwarcia nowej placówki oferta wyposażenia domowego i sprzętów AGD przewiduje przeceny nawet do kilkudziesięciu procent. Niekwestionowanym hitem będzie parownica do ubrań (79 PLN za 1 szt.). Z zainteresowaniem spotkają się także ręczniki (już od 4 PLN za 1 szt. w zależności od rozmiaru) i pościel (poduszki: 50×60 cm - 25 PLN za 1 szt., 70×80 cm - 35 PLN za 1 szt. i kołdry: 160×200 cm - 40 PLN za 1 szt., 220×200 cm - 50 PLN za 1 szt.).
Nie zabraknie także sprzętów kuchennych. Wśród nich warto zwrócić uwagę na mikser ręczny w zestawie z dwoma rodzajami mieszadeł: do ubijania i wyrabiania ciasta (39 PLN za 1 szt.), blender (39 PLN za 1 szt.), toster (49 PLN za 1 szt.), grill kontaktowy (129 PLN za 1 szt.) czy dzbanek filtrujący z trzema wkładami w komplecie (25 PLN za 1 szt.).
Promocje obowiązują od 4 do 6 listopada.
W sobotę, 6 listopada, klienci odwiedzający nowe Netto będą mieli okazję zagrać w koło fortuny z nagrodami. Dla najmłodszych zaplanowano konkursy i atrakcje, w tym wspólne rysowanie za nagrody. Przez cały dzień zabawie towarzyszyła będzie muzyka.
Jednocześnie każdy, kto w dniach 4 - 10 listopada zrobi w nowym sklepie Netto zakupy za min. 60 PLN, otrzyma kupon obniżający kolejne zakupy o 10 PLN do zrealizowania w tym sklepie w dniach 12 - 17 listopada, gdy wartość koszyka wyniesie minimum 60 PLN.
Nowy sklep Netto w Biłgoraju zlokalizowany jest przy ul. Tadeusza Bora-Komorowskiego 18 i będzie czynny w godzinach 6-22.