Między godziną 10 a 16 na najmłodszych będą czekały atrakcje i konkursy. Dla starszych będzie to okazja do rozmowy z ekspertami, zapoznania się z szeroką ofertą produktów PGE Obrót oraz nowoczesnymi udogodnieniami w obsłudze klienta.
Strefy informacyjne składają się z kilku elementów. W centrum bus z logotypem "Przystanek PGE. Zatrzymaj się u nas". Przed nim wygodne meble wypoczynkowe z chroniącymi przed słońcem parasolami, a także z balonami PGE. W namiotach ustawiono technologiczne atrakcje, a także nowoczesne ekrany do prezentowania treści informacyjnych.
- Podczas terenowej akcji informacyjnej realizujemy strategię promowania szybkich, prostych, wygodnych i przyjaznych środowisku zdalnych kanałów kontaktu. Mowa głównie o eFakturze i eBOK, czyli biurze obsługi znajdującym się w naszym komputerze albo telefonie. Na różne sposoby pokazujemy, że jesteśmy blisko klientów, którzy coraz częściej potrzebują doradztwa i konsultacji. Zmorą rynku sprzedaży i to nie tylko energii, jest nieuczciwa konkurencja. Takie wydarzenia to bardzo dobra okazja do edukowania, zwłaszcza seniorów, jak nie dać się oszukać - mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.
Spółka cały czas rozwija obszar obsługi, w czym kluczową rolę odgrywa proces digitalizacji. Dlatego w mobilnych strefach zostaną wykorzystane nowoczesne tablety. Klienci będą mogli na miejscu zawrzeć umowę albo wybrać usługę. Wszystkie dane zostaną wprowadzone elektronicznie. A podpis złożą specjalnym długopisem na podkładce, dzięki czemu nie zostanie on utrwalony, ale od razu pojawi się w dokumencie w tablecie, pod prowadzonymi danymi. Tworzony w ten sposób kompletny dokument powstaje bez zmarnowania nawet jednej kartki papieru. W podziękowaniu za przejście na eFakturę albo wybór eBOK, klienci otrzymają sadzonki drzew oraz roślin balkonowych.