Zacznij od ustalenia, co wydajesz
Materiał i estetyka podania
Zacznij od ustalenia, co wydajesz
Opakowania na wynos to dzisiaj bardzo szeroka grupa produktów różniących się nie tylko wymiarami, ale także kształtem czy materiałem wykonania. Zanim zaczniesz wybierać opakowania jednorazowe np. z https://www.opakowanianawynos.pl/, koniecznie ustal, co sprzedajesz na wynos. Zupełnie innych pojemników będziesz bowiem potrzebować w przypadku kanapek, sałatek, quiche i innych dań podawanych głównie na zimno. Tutaj kluczowe będzie dobranie opakowań tak, aby danie zachowało w czasie transportu swoją pierwotną strukturę, nie rozpadło się. W przypadku sałatek na przykład bardzo istotną kwestią będzie dobranie takich opakowań, które sprawią, że po dostarczeniu pod drzwi zamawiającego dalej będą one świeże, nieoklapnięte. Nie ma bowiem nic gorszego niż piękna, świeża kompozycja, która w trakcie transportu staje się jednym wielkim miszmaszem. Jeszcze większe wyzwanie będzie cię czekać w przypadku doboru pojemników na dania ciepłe. Tutaj będzie bardzo ważna ich szczelność, ale i odporność na wysoką temperaturę, w końcu materiał, który gwarantuje, że nie wchodzi w reakcję z ciepłą żywnością. Nie martw się jednak. Obecnie na rynku jest tak dużo różnego rodzaju opakować, że dobierzesz rozwiazanie idealnie pasujące do twoich dań. Pamiętaj także o dopasowaniu pojemności. Opakowanie nie powinno być ani za małe, ani za duże. W tym pierwszym wypadku ryzykujesz, że danie straci na jakości podania, w drugim - że klient będzie miał wrażenie, że dostał mniej niż powinien.
Materiał i estetyka podania
Wynosy to jedyny sposób na przetrwanie dla gastronomii w tym trudnym czasie. Warto więc zadbać, aby klienci, którzy decydują się na skorzystanie z twojej oferty, mieli poczucie, że o nich dbasz tak, jak zrobiłbyś to na miejscu w restauracji. Warto więc zamiast pakować wszystko do torby foliowej sięgnąć po znacznie bardziej estetyczne i ekologiczne (co dla wielu klientów ma teraz naprawdę spore znaczenie) torby papierowe. Możesz je opisać, dołączyć do nich podziękowania dla klientów za wsparcie. Tego typu dodatki mają znaczenie. Dbaj o to, aby zamówienia były odpowiednio ułożone, wszystko domknięte, wyłożone w pojemnikach tak, aby maksymalnie zminimalizować ryzyko zmiany struktury dania w trakcie transportu.