Nieudzielanie wynajmującym wszystkich informacji
Wyobraźmy sobie taką sytuację: przyjeżdżamy wraz z rodziną to wynajętego przez nas apartamentu. Odbieramy klucze od osoby zarządzającej nieruchomością i już cieszymy się na urlopowe atrakcje. Kiedy nadchodzi czas ich oddania i rozliczenia się za wszystkie koszty, okazuje się, że część z nich nie była wcześniej nawet wspominana w trakcie dopinania transakcji. Na przykład sprzątaczka, której nie zamawialiście, bo zadeklarowaliście się sami sprzątać mieszkanie. W celu uchronienia się przed takimi sytuacjami nie zawsze wystarczy o wszystko pytać, bo potencjalnie właściciel może zatuszować każdą informację. Rozwiązanie? Wybierać jedynie sprawdzone apartamenty i firmy nimi zarządzające.
Przekłamywanie standardu
Wynajmując apartament, liczymy na to, że trafimy do miejsca zapewniającego wysoki standard i komfort użytkowania. Wszystko to, aby nasz czas wolny był jak najlepiej wykorzystany. Jednak dochodzi do przypadków, kiedy faktyczny stan mieszkania znacznie odbiega jakością od tego, co obiecała, a właściwie gwarantowała oferta. Można naturalnie zmienić potencjalne lokum, ale często w trakcie trwania okresu letniego wszystko jest pozajmowane i dość trudno o alternatywę. Jak wówczas brzmią wymówki strony wynajmującej? "Zdjęcia na stronie internetowej są nieaktualne". "Nie zdążyliśmy z generalnym remontem".
Nie korzystanie z usług profesjonalnej firmy
Jesteśmy przyzwyczajeni do życia w mentalności, że ze wszystko doskonale poradzimy sobie sami. Prawda jest taka, że wcześniej wspomniane grzechy można wyeliminować, odpowiednio zarządzając swoim apartamentem od strony logistycznej, jak i marketingowej. Co pozostaje w przypadku, jeśli nie czujemy się do tego kompetentnymi osobami? Postawić na usługi rzetelnej firmy specjalizującej się prowadzeniu apartamentu takiej jak Billberry Apartments. Będzie się to wiązać z kosztami prowizyjnymi, ale jednocześnie będziemy mieli zapewnioną gwarancję i zrzucenia z nas ciężaru zajmowania się mieszkaniem.
Podsumowanie
W coraz bardziej konkurencyjnej branży wynajmu nieruchomości trzeba postawić na rzetelność i jakość usług, aby klienci z chęcią do nas wracali. Dlatego nie ma tu miejsca na popełnianie błędów czy półśrodki, jeśli chcemy osiągnąć wymierne korzyści finansowe.